Порядок вирішення спорів
Всі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання природного газу або Договору постачання електричної енергії, або в зв'язку з ними, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій. У випадку неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору в Регулятора або його територіального підрозділу і / або передати спір до господарських судів України. Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку.

У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.

Порядок Розгляду скарг та врегулювання спорів визначений у статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»

Особа, відповідальна за врегулювання спорів:
Директор ТОВ «ГАЗЕНЕРГОТРЕЙДІНГ КОМПАНІ» — Гочачко Геннадій Едуардович.

Телефон: +38 093 185 98 03.

Електронна пошта: gazenergotrading@gmail.com

Графік роботи:
Пн-Пт
09:00-18.00 (постачання природного газу)
10:00-18:00 (постачання ел.енергії)
Без перерви
Сб-Нд - вихідні

Адреса: 02002 м. Київ, вул. Є. Сверстюка 19, оф. 904